שאלות ותשובות
אותנו, וכמובן עם התשובות שלנו
תוכן מתקפל
האם יש אולם תצוגה?
כרגע לא :) אנחנו פועלים רק ברחבי האינטרנט
איך קונים באונליין מבלי להתנסות לפני הרכישה?
אנחנו מציעים 30 ימי ניסיון לכל המוצרים שלנו, גם אם השתמשתם בהם. כן כן, אנחנו מאמינים במוצרים שלנו ובטוחים שתאהבו אותם, כמו שאנחנו אוהבים אותם.
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים? וכמה תשלומים אפשר לבצע?
אנחנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי, כולל דיינרס ואמריקן אקספרס. בנוסף, ניתן לשלם גם באמצעות Apple Pay ו-Google Pay. ניתן לפרוס את התשלום לעד 3 תשלומים ללא ריבית, כך שתוכלו ליהנות מרכישה נוחה וגמישה.
האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
כן פשוט מאוד, דברו איתנו. בטלפון או ב-וואטסאפ 054-999-8200.
במידה ושכחתי להזין קוד קופון וכבר שלחתי את ההזמנה?
במידה ושכחתם, פשוט דברו איתנו בטלפון או ב-וואטסאפ (054-999-8200) או מייל לכתובת INFO@CALMITO.CO.IL עם מספר ההזמנה וקוד הקופון, ואנחנו נדאג לשאר במהירות וקלות.
אפשר לממש מספר קודי קופון בהזמנה אחת?
אנחנו יכולים לקבל רק קוד קופון אחד לכל הזמנה. הצעה שלנו, תשתמשו בו בחוכמה ;)
איך אפשר לבטל הזמנה?
פשוט מאוד, דברו איתנו. בטלפון או ב-וואטסאפ (054-999-8200) או במייל לכתובת INFO@CALMITO.CO.IL
כתובת המשלוח והחיוב יכולות להיות שונות?
כן, ניתן להגדיר כתובת שונה למשלוח וכתובת שונה לחיוב בדף התשלום באתר.
האם המשלוחים לכל חלקי הארץ?
כן, המשלוחים לכללל חלקי הארץ.
כמה עולה המשלוח?
עד סוף החודש - המשלוחים שלנו חינמיים לגמרי.
מתי ההזמנה שלי תגיע?
זמן הגעת המשלוח הוא עד 3 ימי עסקים (לא כולל היום בו ביצעתם את ההזמנה).
האם אוכל לשנות את כתובת המשלוח שלי?
צרו איתנו קשר במהירות האפשרית, כיוון ששירות המשלוחים שלנו מהיר מהרגיל, אנחנו נשתדל לעשות את מה שנוכל על מנת לשנות את הכתובת לפי שיצא המשלוח.
מה תהליך החזרת המוצרים?
פשוט ומהיר, דברו איתנו בטלפון או ב-וואטסאפ (054-999-8200) או מייל לכתובת INFO@CALMITO.CO.IL, נתאם איתכם איסוף ללא עלות שיגיע עד 7 ימי עסקים.
האם אני צריך לשלם על איסוף המוצרים שהחזרתי?
לא, החזרת המוצרים היא עלינו.
האם לשמור את האריזה המקורית של המוצר בעת ההחזרה?
לא, אין צורך לשמור את האריזה המקורית של המוצר בהחזרות.
איך אני מקבל את הזיכוי?
אנחנו מזכים אתכם באופן מיידי, בכרטיס שבו בוצעה העסקה. את הזיכוי עצמו תראו עד 14 ימי עסקים בחשבון הבנק שלכם.
בדקתי ולא ראיתי את הזיכוי מה לעשות?
לפעמים ההחזר מתעכב מטעם חברת האשראי, אם דבר זה קורה יש להמתין בסבלנות עד 14 ימי עסקים. במידה ועדיין ישנה בעיה, מוזמנים תמיד לדבר איתנו :)
האם יש למצעים תקן?
כן, כל המצעים שלנו נושאים את תו התקן STANDARD 100 של OEKO-TEX, שהוא תקן עולמי למוצרי טקסטיל. על מנת לקבל את התקן, המצעים שלנו עוברים סדרה מקיפה של בדיקות יסודיות שמטרתן לוודא שאין בהם כימיקלים וחומרים רעילים הידועים כמזיקים לבריאות.
לאיזה מזרונים המצעים מתאימים?
כל הסדינים שלנו מעוצבים כך שיתאימו למזרנים בגובה של עד 35 ס"מ.
האם המצעים מתקמטים?
בניגוד למותגי מצעים רבים, אנו נמנעים משימוש בכימיקלים למניעת קמטים במצעים שלנו. לכן, כמו כל מוצרי 100% כותנה, הסדינים שלנו מתקמטים באופן טבעי. עם כל כביסה ושימוש, הקמטים יפחתו בהדרגה. אנו ממליצים לתלות לייבוש את המצעים כדי למנוע קמטים משמעותיים. אם אתם מעדיפים להשתמש במייבש, אנו ממליצים להוציא את המצעים מהמייבש 5 דקות לפני סיום המחזור ולתלות אותם לייבוש.
איך לטפל במצעים שלי?
כבסו את המצעים בטמפרטורה של עד 40 מעלות וסל"ד נמוך והוציאו מיד בסיום המחזור. כדי להפחית קמטים, הוציאו את המצעים כשהם עדיין לחים ותלו לייבוש מיד. מגהצים על חום נמוך לפי הצורך. יש לשים לב שהם לא מתאימים לניקוי יבש.
מה גודל הכרית?
כל הכריות שלנו בגודל 50X70 ס"מ.
איך הכרית מגיעה?
הכרית מגיעה ארוזה בוואקום שמור, על מנת שתגיע בצורה קומפקטית ונוחה.
איך כדאי לנקות את הכרית?
- Cloudy Pillow ופלומה טבעית: לטיפול בכתמים, אנחנו ממליצים על ניקוי נקודתי בעזרת סבון עדין. עבור כתמים גדולים יותר או ניקוי כללי - מומלץ ניקוי יבש.
- כרית ויסקו: ניתן להוריד את הכיסוי בקלות ולכבס אותו בכביסה עד 40 מעלות וסל"ד נמוך.
מה גודל השמיכה?
כל השמיכות שלנו הן שמיכות זוגיות בגודל 220x200 ס"מ.
איך השמיכה מגיעה?
השמיכה מגיעה ארוזה בוואקום שמור, על מנת שתגיע בצורה קומפקטית ונוחה.
איך כדאי לנקות את השמיכה?
אנחנו ממליצים לכם לכבס את השמיכה בטמפרטורה של עד 40 מעלות ועל סל"ד נמוך. רצוי לייבש את השמיכה על חבל תלייה על מנת לשמור על הסיבים הארוכים של הבד.
-
פחד ממחוייבות?
אני רוצה לנסותבלי דאגות, יש לכם 30 ימי ניסיון מלאים.
לא מרוצים? אנחנו נאסוף מכם את המוצר בקלות ומהירות,
גם אם כבר השתמשתם במוצר